Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Αντιθέσεις



ζείς μόνος-συνυπάρχεις
θέλεις-πρέπει
επιθυμείς-χρειάζεσαι
σκέφτεσαι-νιώθεις
ερωτέυεσαι-πονάς
αιώνια σκλαβωμένος στην αναζήτηση της ελευθερίας σου


Βαδίζω σ'έναν κόσμο άριστα δομημένο από αντιθέσεις
αγαπώ τον εαυτό μου-μισώ τους ανθρώπους
μισώ τον εαυτό μου(κυρίως μισώ τον εαυτό μου)-αγαπώ τους ανθρώπους.
Ο κόσμος έχει μία όμορφη ασχήμια-ο κόσμος έχει μια άσχημη ομορφιά.
Οι άνθρωποι ονειρεύονται λίγο πριν κοιμηθούν και το πρωί αφήνουν την καρδία τους στο κομοδίνο. Οι άνθρωποι είναι καλοί-οι άνθρωποι κάνουν πολέμους.
Δεν μπορώ πουθενά να βρω το ποτήρι που είναι μισογεμάτο-μισοάδειο. Βλέπω ένα ποτήρι που αδειάζει εντελώς και μετά ξεχυλίζει.
Προσπαθώ συνεχώς να συνθέσω την γκρι απόχρωση.
Οι επιλογές είναι δύο: στρίψε δεξιά-στρίψε αριστερά. Προσπαθώ να συναντήσω τον εαυτό μου στη μέση
Ισορροπία: πέφτω-στέκομαι. Πώς να ισορροπήσω ?
Δε θέλω να είμαι ευτυχισμένη..(η ζωή δεν είναι ευτυχία, η ζωή είναι γκρι)..να ζήσω θέλω!!

2 σχόλια: